Re: Co na Mikołaja?

Autor: Tomcio Paluch (palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 20:12:43 MET

Hej!

> Słyszałem, że na moim komputerze SB AWE 64 obciążyłaby zbytnio procesor.

WaveGuide wogóle nie zainstalowałby się. Karta działałaby jak SB32 -
widziałem działający SBAWE64 OEM w 486/100 ale ja sam nie odważyłbym się
tego powtórzyć.

> drugiej
> strony chciałbym mieć syntezę WaveTable, a więc coś więcej niż SB 16. Z
> tego wyszło
> mi, że mogłaby być to karta SB AWE 32. Nie wiem nic pewnego o klonach SB,
> od
> jakiegoś czasu nie widziałem SB AWE 32 w sklepach.

Wyprzedają teraz SBAWE32 w wersji value (bez DSP i rozbudowy RAM). W
poznańskim VOBISie mają za 190zł (przynajmniej w cenniku).

pozdrawiam

Tomek Palicki
palik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl