Re: Linia dzierżawiona

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 04:07:37 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> napisał(a)
>'>'tam nie dochodzi? Nie chce mi sie szukac, treba wlezc na www.tpsa.pl i
>'>'przejrzec taryfy. Koszt providera - a czy ja podalem jaki dostep? W
>'>'Warszawie nie wysledzilem tanszych ofert, jak w Krakowie podpiales sie
>'>'gdzies na pieciokilometrowej linii z podana predkoscia to twoj zysk!
>'>'Pochwal sie kto taki dostep daje, moze chociaz ludzie z Krakowa
>'>'skorzystaja.

www.ipl.net (albo traceroute'a do mnie puść do zobaczysz.

A moze znasz kogos kto w warszawie daje 162kbps za podana
>'>'cene? Chetnie bym tez wiedzial, choc do domu sobie nie fundne (ciut za
>'>'drogo jak na prywatne potrzeby). Ale jakby ktos potrzebowal na maly
>'>'biznes stalego dostepu to ciekawa cena!
nie wiem czy PDi nie daje podobnych cen. I chyba okonet bedzie mial
podobne ceny (lookalem na nieoficjalny cennik) ale na razie czekaja na
koncesje.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765