Re: Linia dzierżawiona

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 06 Nov 1997 - 11:48:57 MET

On 6 Nov 1997 03:07:37 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_micros.micros.com.pl> wrote:

>nie wiem czy PDi nie daje podobnych cen. I chyba okonet bedzie mial
>podobne ceny (lookalem na nieoficjalny cennik) ale na razie czekaja na
>koncesje.

Pozyjemy, zobaczymy... bo PDI mimo ze relatywnie tanie, to jednak
troche drozej chyba wychodzi, chca ok. pieciu baniek za stale lacze
rzedu 33600bpi, za szybsze odpowiednio, z linia nizej dychy na miesiac
trudno sie zmiescic. Inni providerzy wiecej - ale to juz taki urok
stolicy. Podana przez ciebie cena lacza jest po pierwsze atrakcyjna,
po drugie nadal realna (bo w lacze tej predkosci za np 15zl/miesiac
raczej bym nie wierzyl), czyli widac ze Internet moze taniec (niech
zyje konkurencja!)

darek