Re: Linia dzierżawiona

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 11:50:42 MET

On 3 Nov 1997 19:17:54 GMT, Adam Plaszczyca
<trzypion_at_micros.micros.com.pl> wrote:

>Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> napisał(a)
>BZDURA
>
>Druty będziesz miał od TPSA - koszt około 15 PLN miesuecznie za każdy
>rozpoczęty kilometr.
>Natomiast do tego dochodzi opłata dla providera zależna od szybkości łącza
>i ilości numerów IP po Twoje stronie.
>
>Dla porownania w Krakowie za 162kbps i 5 km place 555 PLN na miesiac +VAT

No wiec co konkretnie jest bzdura???

Czy to ze praktycznie tylko telepies druty da??? Sam piszesz, ze druty
sa ich... bo niby czyje? Takie mnostwo niezaleznych operatorow
telekomunikacyjnych mamy ze wybierac, przebierac... Linie dzierzawiona
mazna zamowic u kazdego z operatorow pod warunkiem ze bedzie to
telepies... tak jak z kolorem forda! Lokalne wyjatki potwierdzaja
regule.
Druga rzecz - gdzie te druty wetkniemy na drugim koncu - i czy bzdura
jest to co sam piszesz ze teraz do kosztow linii trzeba doliczyc
koszty dostepu u providera? Bo przeciez to samo napisalem...
Czy moze nie zgadzasz sie z cenami? 15 zl.km, owszem, czy jeszcze cos
tam nie dochodzi? Nie chce mi sie szukac, treba wlezc na www.tpsa.pl i
przejrzec taryfy. Koszt providera - a czy ja podalem jaki dostep? W
Warszawie nie wysledzilem tanszych ofert, jak w Krakowie podpiales sie
gdzies na pieciokilometrowej linii z podana predkoscia to twoj zysk!
Pochwal sie kto taki dostep daje, moze chociaz ludzie z Krakowa
skorzystaja. A moze znasz kogos kto w warszawie daje 162kbps za podana
cene? Chetnie bym tez wiedzial, choc do domu sobie nie fundne (ciut za
drogo jak na prywatne potrzeby). Ale jakby ktos potrzebowal na maly
biznes stalego dostepu to ciekawa cena!

Darek