Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 01:49:10 MET

On Mon, 3 Nov 1997 19:11:37 +0100 (CET), falzmann wrote:

>Ja tez mam propozycje.
>Zrob cos lepszego niz Windows i zacznij sprzedawac.
>Wtedy pogadamy.

To jest argument godny kretyna.
Czy jak mi sie nie podoba syrenka to tez mam zbudowac lepszy
samochod aby udowodnic ze mialem racje iz mi sie syrena nie podoba?

>A poki co to klapacze z Linuxa tylko klapia i nie dostarczaja nic
>poza ujadaniem malych ratlerkow w duzej Sieci.

>Zamiast pyskowac, programowac alternatywe dla Windows.
[...]
>Tylko mi tu nie wyjezdzac z OS/2 czy takimi tam popluczynami Windy.

OS/2 popluczyna windy?
a moze mi jeszcze powiesz ze Mac jest popluczyna C64?

po pierwsze OS/2 jest o wiele starszy od windy
a po drugie tam gdzie WPS byl dwa lata temu to winda nie bedzie
jeszcze za 5 lat

>To badziewo nie tylko ze nie pracuje dobrze

bardzo ciekawa argumentacja
przypuszczam zes wacpan co najmniej polknal "Erystyke" Schopenhauera

>to jeszcze nie raczy czytac polowy software na rynku.

NIE RACZY CZYTAC ????
podziekuj za to Billowi, bo to jego chamskie numery z bibliotekami w32s
na to nie pozwalaja.
A winda to potrafi przeczytac choc jeden program OSowy ???
wiec co to za k... argument?

kolejny raz przekonuje sie uposledzeniu oredownikow windy

(podkreslam _oredownikow_ a nie uzytkownikow)

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi