Re: Tunery TV do peceta - czy warto

Autor: Maciej Rusinek (macrus_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 01:10:02 MET

Pawel Golik napisał(a) w artykule <345DF167.E6506F57_at_ibbrain.ibb.waw.pl>...

>Witam,
> Czy ktoœ z szanownych pecetowców może podzielić się wrażeniami z
>działania z tanimi tunerami TV. Mam na oku Zoltrix TV Max (wewn. PCI)
>albo Avery TV (czy jakoœ tak) zewnętrzny (~400PLN).

Mam wewnętrzny Aver TV (~300) od pół roku

> Jak się by coœ
>takiego sprawowało w zastępstwie małego telewizora

Znakomicie

>(mam monitor 15"
>Hyundai, dosyć go sobie chwalę)? Jak działa toto z kablem (AsterCity)?

Działa bez problemu z pasmem TV kablowej

>Nie interesuje mnie łapanie wideo na dysk, tylko tania alternatywa
>małego telewizora, a więc głównie jakoœć obrazu.

Na pewno lepsza niż dobry telewizor 15"

Komputer: AMD K5-166,
>48MB RAM, S3ViRGE.
To akurat nie jest istotne - 286 ze stacją dyskietek też by starczył

> Poz.
> Paweł

Powodzenie w zakupach

P.S. Jak ustawiłem sobie ten tuner i włączyłem VIVE, to kilka osób
dalo sie nabrać, że mam nagrane teledyski na CD_ROMach :-)))