Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 04 Nov 1997 - 01:37:48 MET

On Mon, 3 Nov 1997 22:58:01 +0100 (CET), Jacek Sitowski wrote:

>On 3 Nov 1997 01:35:43 +0100, Grego_at_rmnet.it (Gregorio Kus)
>napisa (a):

>Z wypowiedzi p. Schindler generalnie si zgadzam, ale powiedz no mi,
>dlaczego traktujesz u ytkownik w W95 jak kretyn w i nie zamierzasz si
>zni a do ich poziomu?

troche przeinterpretowales moja odpowiedz.
"znizanie sie do poziomu" nie odnosilo sie do poziomu umyslowego
tzw. windziarzy lecz do poziomu oczekiwan czyli bezposrednio do cytatu
z Esther Schindler.

>Czy by u ywanie Linuxa spe nia o wsp cze nie
>funkcj dawnej nobilitacji

___i_owszem_!___

>pozwalaj cej wie o mianowanemu
>szlachciurze na bezkarne deptanie prostak w ni szego stanu?

tak to robily tylko szlachciury w pierwszym pokoleniu.
(zob. pogarda dla wszystkiego co polskie u hamerykancow
w pierwszym pokoleniu)

prawdziwy gentelman zawsze wiedzial ze wlasnie z ludzmi
z nizszego stanu poinien byc szczegolnie uprzejmy

>Je li tak, to musisz wiedzie , e szlachcicowi nie wolno by o pi w
>jednej karczmie z kmiotami, wi c moja obecno na tej grupie stanowi
>winna dla Ciebie dyshonor.

ja po prostu poswiecam sie i niose kaganek oswiaty do tej brudnej
karczmy, mimo iz od smrodu niedomytych kmiecych cial i podlej okowity
zbiera mi sie na wymioty

Grego

Gregorio Kus              Grego_at_RMnet.it      Grego_at_cyberspace.org
postmaster_at_amk.rmnet.it   2ndAdmin_at_iName.com  Grego_at_FreeNet.hut.fi