Re: Czy ASUS jest lepszy od Giga Byta

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 22:56:17 MET

rychu_at_fnet.com.pl (Ryszard Kurek) writes:

> IMHO Asus jest najlepszy.

Bardzo watpnie. Mimo ze Asus to przyzwoita firma, i stosunkowo tania,
to sa lepsze.

> Model TX97 to jest to!!

znaczy... g**no ?

> Ostatnio składałem serwer P200 na Asusie
> + Adaptec2940UW i 2x Seagate Chetah - dyski grzały jak piecyk elektryczny
> ale na szczęście TX97E monitoruje temperaturę proca i płyty - i jak się robi
> goroąco to przechodzi w tryb oszczędzania energii!

Niezly ten serwer. Gorzej jak mu sie bity poprzeklamuja w pamieci,
to nawet nie bedzie wiedzial, dlaczego przelew poszedl na sume 500tys zl,
zamiast 100 zl. Ale na szczescie duzo ich tam sie nie przeklamie,
bo TX nie kaszuje pamieci powyzej 64 MB, wiec RAMu do tego serwera
za duzo nie wlozysz.

BTW: sam uzywam plyt Asusa, wiec wiem czym sa, i to tylko jest przyzwoita
firma. Inna sprawa, ze akurat plyty zrobione na TX nie za bardzo pasuja
mi do serwerow, w przeciwienstwie np. do HX. Ale nic to, nie kazdy musi
lubic takie stare chipsety jak np. HX.

--
Krzysztof Halasa