Re: Czy ASUS jest lepszy od Giga Byta

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.com.pl)
Data: Wed 05 Nov 1997 - 23:53:07 MET

Dnia 03 Nov 1997 22:56:17 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

>Bardzo watpnie. Mimo ze Asus to przyzwoita firma, i stosunkowo tania,
>to sa lepsze.
Jakie??????????????

>znaczy... g**no ?
niby dlaczego???

>Niezly ten serwer. Gorzej jak mu sie bity poprzeklamuja w pamieci,
>to nawet nie bedzie wiedzial, dlaczego przelew poszedl na sume 500tys zl,
>zamiast 100 zl. Ale na szczescie duzo ich tam sie nie przeklamie,
>bo TX nie kaszuje pamieci powyzej 64 MB, wiec RAMu do tego serwera
>za duzo nie wlozysz.
W tym komputerku jest 64 ramu na DIMach - więcej nie potrzeba - to serwer na
20 stanowisk novellowskich (prawie wyłącznie DOS)
Pisząc o przekłamaniach myślisz o braku sprawdzania parzystości pamięci
(czy coś w tym stylu) - jak tak - to które płyty / pamięci to obsługują??

>BTW: sam uzywam plyt Asusa, wiec wiem czym sa, i to tylko jest przyzwoita
>firma. Inna sprawa, ze akurat plyty zrobione na TX nie za bardzo pasuja
>mi do serwerow, w przeciwienstwie np. do HX. Ale nic to, nie kazdy musi
>lubic takie stare chipsety jak np. HX.
Też lubię HX - ale tu miała być pewna firmowa płyta...
włąściwie to w czym jest gorszy TX od HX ??? (poza nie cachowaniem >64ramu)

pozdr.

--
        |   Ryszard Kurek,  Szczecin,  |  e-mail: rychu_at_fnet.com.pl   |