Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 22:36:43 MET

On Sun, 02 Nov 1997 22:12:16 GMT, dbrzezinski_at_earthcorp.com
(D.Brzezinski) napisał(a):

>.Wiem to, bo walczylem o z Optimusem o
>klawiature Win95 (Microsoft). Opisalem cale wydarzenie w Chip'ie, z
>podaniem nazwisk, numerow telefonow, numerow wewnetrznych. I co? Nic.
>Moi kochani.Prosilem o pomoc Microsoft Polska (jako legalny
>przedstawiciel firmy, ktora wytworzyla moja klawiature) i co? I nic.
>Oni wszak gorzale razem loja. Nawet chciano podac mnie i redakcje Chip
>do sadu (byl taki jeden opisany przeze mnie inzynieryna z Optimusa),
>ale jak mu sypnalem faktami to sie opamietal.
>I co? I nic. Nic nie wskoralem. Nic.Nic.

Jezu, to TY walczyłeś z inżynierem Kiełbasą?!?!?!? Pamiętam ten list
do dzisiaj, ale nie wiem, czy śmiać się, czy płakać. Jeśli się nie
mylę, to numer seryjny dostałeś napisany długopisem na dyskietce,
zgadza się? Podziwiam Cię za to, że nazwałeś sprawę po imieniu,
podziwiam Cię za mocne nerwy i współczuję, że tak Cię oszukano.
Jeśli będzie to dla Ciebie jakąkolwiek pociechą, to wiedz, że po Twoim
liście bardzo dokładnie przygotowałem się do zakupu następnego
komputera i wszystko sprawdzałem nadzwyczaj dokładnie. Myślę, że nie
ja jeden.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski