Re: Wykupic M$ [bylo Re: Bill Gates]

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 22:36:44 MET

On 3 Nov 1997 01:35:43 +0100, Grego_at_rmnet.it (Gregorio Kus)
napisał(a):

>problem polega bowiem na tym ze ogromna wiekszosc uzytkownikow windy
>po prostu nie ma pojecia o tym ze moze byc niezadowlona!
>Wiekszosc windziarzy mysli ze komputer osobisty = winda
>a internet to taka ikonka na pulpicie tejze windy.

Z wypowiedzią p. Schindler generalnie się zgadzam, ale powiedz no mi,
dlaczego traktujesz użytkowników W95 jak kretynów i nie zamierzasz się
zniżać do ich poziomu? Czyżby używanie Linuxa spełniało współcześnie
funkcję dawnej nobilitacji pozwalającej świeżo mianowanemu
szlachciurze na bezkarne deptanie prostaków niższego stanu?
Jeśli tak, to musisz wiedzieć, że szlachcicowi nie wolno było pić w
jednej karczmie z kmiotami, więc moja obecność na tej grupie stanowić
winna dla Ciebie dyshonor.

Pozdrawiam
Jacek Sitowski