Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: D.Brzezinski (dbrzezinski_at_earthcorp.com)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 23:12:16 MET

On Sun, 2 Nov 1997 17:07:41 +0100, "Krzysztof" <kedzierski_at_kim.com.pl>
wrote:

> Wpuszczono wtedy w kanal

I nikt im nic nie zrobi.Wiem to, bo walczylem o z Optimusem o
klawiature Win95 (Microsoft). Opisalem cale wydarzenie w Chip'ie, z
podaniem nazwisk, numerow telefonow, numerow wewnetrznych. I co? Nic.
Moi kochani.Prosilem o pomoc Microsoft Polska (jako legalny
przedstawiciel firmy, ktora wytworzyla moja klawiature) i co? I nic.
Oni wszak gorzale razem loja. Nawet chciano podac mnie i redakcje Chip
do sadu (byl taki jeden opisany przeze mnie inzynieryna z Optimusa),
ale jak mu sypnalem faktami to sie opamietal.
I co? I nic. Nic nie wskoralem. Nic.Nic.
Jedyna rada: SPARAWDZAC WSZYSTKO CO SIE KUPUJE. Kartony, instrukcje,
kable, dyskietki itp. itd. Jak nie ma - zadac obnizki ceny. To banda
oszustow - jak im sie nie patrzy na rece.

++++++

Dariusz Brzezinski ---[ ICQ# 2350783]---
      dbrzezinski_at_invarnet.inwar.com.pl
             dbrzezinski_at_hotmail.com
                   http://www.kalisz.invarnet.inwar.com.pl/personal/dbrzezin/witam.htm