Re: Jaki monitor 17"?

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 19:55:06 MET

On Mon, 03 Nov 1997 00:32:21 GMT, XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Bzdura - nie uogolniaj ! /nie dotyczy Ocipusa/. Kupilem ponad 2 lata
>temu w V. monitor 15". Po kilku dniach stwierdzilem lekkie "pykanie" w
>srodku /tzw. zimny lut/ - oddalem monitor... Po 2 tyg. mialem sie
>zglosic po odbior, pomyslalem, ze te 2 tyg. jakos bez komputera
>wytrzymam i juz wychodzilem, gdy SAMI dziwiac sie, ze ja ich o to nie
>prosze zaproponowali mi na ten okres inny monitor ! Co prawda 14", ale
>zawsze.
>
>Moja zreperowana 15" dostalem w niecaly tydzien.
>Ja do Vobisu nic nie mam.

Wszystko zalezy od konkretnego punktu i ludzi, ktorzy w nim pracuja...
Nawet w najgorszej firmie mozna czasem trafic na swiatelko w tunelu,
przyklad ? Prosze bardzo - na ul. Marynarskiej w Warszawie (wiecie, co
sie tam miesci, prawda? :) spotkalem 3 naprawde kompetentnych
inteligentnych i zyczliwych ludzi - jednen to chlopak z serwisu, ktory
bezplatnie przegral mi dane z Maxtora ze spalona elektronika
(przyniosl WLASNY dysk z domu, podmienil elektronike i odzyskal
WSZYSTKIE moje bezcenne dokumenty), drugi pracujacy w dziale uslug
sieciowych, ktory pomogl mi przy przepchnieciu ciezkiej do
udowodnienia reklamacji w STANDARDZIE dzialajacym jako serwer Novella
(w sumie niezly dowcip, nadaje sie na haslo reklamowe :) oraz trzeci,
ktory otwieral mi brame i mowil, gdzie zaparkowac :-))).
Poza tym mila i sprawna byla jedna z dwoch kobiet przyjmujacych
zgloszenia w serwisie.

>Optimusa NIC nie przegoni. ;)