Re: Dwa LPT'y

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 19:55:15 MET

On 3 Nov 1997 12:19:35 GMT, glenszcz_at_helios.cto.us.edu.pl (Marcin
Glenszczyk) wrote:

>Witam...
>
>Mam pytanie. Otoz mam 386DX40 (wszelkie komentarze o muzeum prosze
>zachowac dla siebie) i potrzebne by mi byly dwa porty drukarkowe. Czy po
>wsadzeniu drugiej karty I/O i odpowiednim jej skonfigurowaniu na zworkach
>(wszystkie sterowniki off, printer port on na adresie innym niz ten
>pierwszy) komputer mi rozpozna dwa porty jako LPT1 i LPT2? Ewentualnie jak
>to zrobic inaczej?

Tak, jest to jedyna sluszna i dzialajaca metoda. Trzeba tylko pamietac
o "sztywnym" ustawieniu portow jako LPT!, LPT2 (na roznych
przerwaniach i adresach - bylo cos posredniego, bodajze adres ten sam,
a przerwania rozne, albo odwrotnie).
Pozdrawiam