Re: Jaki monitor 17"?

Autor: Bartek Nagorny (XXXbnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 01:32:21 MET

On 2 Nov 1997 02:07:38 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek
Osiecki) wrote:

>Broń Boże - tylko nie w Vobisie! Jak coś będzie nie tak, to kaplica...

Bzdura - nie uogolniaj ! /nie dotyczy Ocipusa/. Kupilem ponad 2 lata
temu w V. monitor 15". Po kilku dniach stwierdzilem lekkie "pykanie" w
srodku /tzw. zimny lut/ - oddalem monitor... Po 2 tyg. mialem sie
zglosic po odbior, pomyslalem, ze te 2 tyg. jakos bez komputera
wytrzymam i juz wychodzilem, gdy SAMI dziwiac sie, ze ja ich o to nie
prosze zaproponowali mi na ten okres inny monitor ! Co prawda 14", ale
zawsze.

Moja zreperowana 15" dostalem w niecaly tydzien.
Ja do Vobisu nic nie mam.

>firma jest tak parszywa w obsłudze klientów, że często przegania Optimusa...

Optimusa NIC nie przegoni. ;)

Przed odpowiedzia via e-mail usun XXX z mojego adresu.
e-mail: bnagorny_at_kk.kalisz.pl
fido: 2:482/42.14