Re: Plombowanie Komputera

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 02:05:52 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:

> To ja polecam niniejszym swoje uslugi - jestem w stanie zwalic ci
> plyte bez najmniejszych sladuw. Jesli wola - W
> ZAPLOMBOWANEJOBUDOWIE!!!

Wypisz to sobie na czole - koniecznie przed wejściem do sklepu lub
serwisu.

> I co ci pomoze plomba? Jak fachowiec bedzie cie chcial walnac na
> wymiane serwisowa, to zrobi to jak chce! A jak fachowiec bedzie chcial
>
> zmienic sprzet w zaplombowanej obudowie, to nie utrudniaj mu zycia (ty
>
> wiesz, ile roboty z odklejeniem i przyklejeniem stickersa?)

Takich właśnie "fachowców" nam trzeba.Skończą się wtedy narzekania na
serwisy wymienianych tu firm, bo ich po
prostu nie będzie. Przyjdzie taki Waluś spier.... płytę główną, flop,
itp.,
sprzedawca wymieni i po sprawie.

> Darek
>
> P.S. Jak przychodzi do mnie czlowiek, ze mu komputer nawala a obudowa
> zaplombowana, to odpowiadam jedno - ze niech mu robi ten co
> zaplombowal.

Bogu dzięki chociaż jeden przebłysk świadomości.

        Chester E.M.