Re: Nieuczciwa konkurencja firmy"O"

Autor: Chester E.M. (baza_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 12:47:47 MET

Jacek M. Robak wrote:

> Przepraszam, ale do konca nie moge sie z Toba zgodzic. Nie zawsze NAJDROZEJ
> przyniesie zysk.
> Celem jest maksymalizacja zysku.

Bezwzględnie przyznaję Ci rację.
Chociaż dość niefortunnie użyłem określenia "najdrożej". Powinno
być "najkorzystniej".

> Wlaczam sie do tej dyskusji glownie po to by podzielic sie z Wami pewna
> refleksja.
[...]

> Proponuje wiec miast starego - wszystko to przez zydow i cyklistow mowic
> wszystko to przez Gatesa i jego Microsoft.
>
> - Jacek Marcin Robak -

Dołączam się do niezwykle celnej oceny wartości większości listów
na grupie.
Poza pewnymi nielicznymi wyjątkami przytoczenia sensownych argumentów
większość treści to pusta demagogia, lub chęć zrobienia kariery
w grupie.

> ps.
> Podobno powodz w Polsce byla spowodowana bledami w Windows NT.

Pozdrowienia

        Śle ubawiony do łez Chester E.M.

P.S.
Wciąż mam nadzieję, że grupa odzyska charakter medium pomocnego
w rozwiązywaniu problemów, a jak ktoś chce pobełkotać...
mało jest barów czy Pubów ?

--
--------
Taki zaś będzie koniec