Re: Nie kupujcie w Optimusie!-escom wcale nie jest lepszy

Autor: Grzegorz Redlarski (gred-no-spam_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 00:49:27 MET

On Sun, 02 Nov 1997 11:22:35 GMT, lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw
Lis) wrote:

>No chyba ze chipset przestaje cache'owac przy 64MB - wtedy faktycznie
>wybrneli klopotu :-)
>Dolozyli tyle RAM az nie dalo sie wsadzic cache :-)

Mogl tez byc inny powod. Mam w pracy komputerek z Op-sa, ktory przy
ustawieniach w biosie zgodnych z dolaczona ksiazeczka, zle odswiezal
pamiec. Bez cache ilosc zawisniec komputera znacznie sie zmniejaszala
(pamiec wtedy czesciej odswiezala sie przy okazji normalnej pracy).
Szczerze mowiac, tez sie sporo naszukalem zanim znalazlem przyczyne
problemow, ktore sie pojawily po wlozeniu cache (wtedy Op-s jeszcze
nie plombowal skrzynek i mozna bylo je wlozyc we wlasnym zakresie).
Zamiast dojsc przyczyne i zmienic ustawienia w setupie, prosciej moze
bylo po prostu nie wstawiac cache?

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred@::amg.gda.pl (iso8859-2)