Re: Jak oszukać myszkę

Autor: Grzegorz Redlarski (gred-no-spam_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 00:49:24 MET

On Sun, 2 Nov 1997 03:30:10 +0100, "Grzegorz Kochan"
<gkochan_at_polbox.com> wrote:

> Od dawna zastanawiałem się jak wykorzystać trzeci przycisk myszki
>( mam myszkę Arteca ). Pożyczyłem od kolesia program instalacyjny
>myszy Genius MouseMate gdyż umożliwia on przypisywanie wielu
>funkcji "środkowemu" klawiszowi myszki. Myślałem, że pójdzie też
>u mnie - niestety myliłem się - po zainstalowaniu nowego sterownika
>myszka odmawia posłuszeństwa.

A czy przełączyłeś ją pstryczkiem na PC-mouse? Jeśli nie masz go na
zewnątrz, to może w środku jest miejsce na płytce drukowanej do
wlutowania przełącznika? Może też być potrzebne jeszcze wlutowanie
rezystora podwieszajacego, przecięcie jakiejś ścieżki, czy coś w tym
rodzaju (kiedyś to robiłem, ale dawno), albo... kupienie myszki z
przełącznikiem ;-).

Inna rzecz, że u mnie driver Genius Mouse (z sieci), chodził w obydwu
standardach. Można je było nawet w locie zmieniać. Oczywiście, jako
Mouse System, nie działał środkowy klawisz.

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred@::amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/