Re: Wyrok śmierci - NIE PISZ TEGO

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Sun 02 Nov 1997 - 21:21:49 MET

Leon napisał(a) w artykule <63htsf$ii0$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
>:
>:A TEN LIST TO SE MOŻESZ WYSLAC DO BOGA
>:
>:- GDZIE TAKI SIEJĄ????
>:
>:
>:Nie pozdrawiam
>:Kornel Zieliński
>:corelek_at_pobox.com
>:
>:
>
>Takim wykrzykiwaniem dowodzisz tylko że jesteś jeszcze małolatem i
>żółtodziobem
>który nie dorósł do przebywania wśród społeczności grup
dyskusyjnych.

>Leon

Sorry Leon, poniosło mnie.
Nie wiem czy już wcześniej znałeś mnie na tej grupie, ale dopiero
pierwszy raz tak sie wyryczałem
Gościu mnie będzie zastraszał!
Jeżeli cię uraziłem - sorry, tobie też czasami puszczają nerwy.
A jeżeli chodzi o to że jestem małolatem, to masz racje :)))

Ale przynajmniej mi ulżyło :))

Pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com