Re: Najwiekszy ogolnopolski przekret Optimusa (bylo: nie kupujcie...)

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Nov 1997 - 11:04:04 MET

"Pawel Glowacki" <gp1_at_friko.onet.pl> napisał(a):

[...]
>Zgadzam sie w 100% -Kolega przeszedl zalamanie psychiczne jak i finansowe z
>powodu zakupu w/w komputera.

Z tego, co czytam wynika, ze wyszedlem obronna reka w walce z
firma O. Przez przypadek co prawda, ale jednak: bylem tez
szczesliwym :-( posiadaczem H75. Dokupilem modem Request
wewnetrzny i za cholere nie potrafilem go zainstalowac. Zawiozlem
kompa najpierw do Dagmy (od modemow, podbudowali mnie, ze to nie
jest wina modemu tylko plyty/procesora), potem do Myslowic, tam
dwa dni lezal w serwisie i uzyskalem dwie rady, bo tez nie
potrafili:
1. Kupic modem zewnetrzny.
2. Dolozyc im 2 banki, wymienia mi na P75 na plycie Zappa.
Skorzystalem z tej drugiej rady i chyba dobrze sie stalo.

Pozdrawiam
Adek

--
Katowice: adek_at_kki.net.pl