Re: Wyrok śmierci - NIE PISZ TEGO

Autor: 30_at_c.ca
Data: Sat 01 Nov 1997 - 11:10:20 MET

30_at_c.ca wrote:

> [...]
   =======>

    JESTES GLUPI .

    Jesli cos ci nie odpowiada , to napisz wlasny system operacyjny.

    Chetnie poruwnam......

    Poza tym nikt nikogo nie zmusza do stosowania i kupna
     produktuw microsoftu.

    ... ostatecznie pio'ro , kalkulator i kartka papieru ,tez moze byc'
  stosowana. Jak 15-lat temu.

  PS. Wiesz koles' , Ze Gates morze wpakowac cie do pudla za ten list,
      albo nie dostaniesz vizy do usa.Za chec' usilowania morderstwa.
      To nie zart.
      Wiec zanim wyslesz e-mail tego typu - zastanuw sie GLUPKU.

    Mam twuj e-mail, twoje nazwisko , jak myslisz gdzie moge wyslac
    copie twojego listu,........