Re: Wyrok śmierci

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 20:03:58 MET

 Może Kiler by przyjał tą robotę :))))
A tak naprawdę, może zrobimy ściepę i kupimy na
stadionie XX MiG`a od Ruskich (pewnie dodadza przy okazji
bombe "A") i ktos na ochotnika (mogę ja) poleci do Readmont
Tylko żeby bomba nie była sterowana przez Windows `95 OSR2 :)))

Pozdarwiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Krzysztof Szymanski napisał(a) w artykule <3457a9f1.0_at_news.tpnet.pl>...