Re: Czy ASUS jest lepszy od Giga Byta

Autor: Tomasz Michun (michun_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 20:35:08 MET

On Thu, 30 Oct 1997 19:32:02 +0100, "Krzysztof"
<kedzierski_at_kim.com.pl> wrote:

> No właśnie sam posiadam ASUSA i ciekaw jestem czy inni terz wolą asusa
>czy też inne płyty osobiście mam trochę kiepską opinie o SOYO
>Krzysztof
>kedzierski_at_kim.com.pl

ja mysle, ze GB jest extra. Nie mam zbyt wiekich doswiadczen i zalezy
to tez pewnie od modelu, ale klopotow praktycznie zadnych. Kolejna
sprawa oczywiscie jest cena - bardzo korzystna w stosunku do
mozliwosci. Acha, nie kieruj sie przy wyborze plyty (czy innych
hardware'ow) opiniami z gazet (CHIP & company). Tam Gigabyte HX zajela
kiedys ostatnie miejsce w rankingu plyt z Pentium 200. Nie napisali
jednak czegos, co znalazlem potem na ktorejs z ich stron na temat tego
testu: ze poniewaz nie udalo im sie poprawnie plyty skonfigurowac z
P200 (czemu? - nie pamietam), to jako jedyna miala P166. A wiec i tak
wypadla niezle - benchmark bardzo nie odbiegal od innych z P200 na
pokladzie. Obsluga techniczna ze strony GB tez calkiem mila, (pisalem
cos tam kiedys, odpisali) mnostwo rzeczy (BIOSY, opisy i tak dalej) na
WWW i tak dalej. Generalnie mysle ze to nienajgorsza firma.
Nadmieniam, ze nie mam doswiadczen z ASUSEM i nie twierdze, ze jest
gorszy od GB. Mialem natomiast do czynienia z plytami SOYO, SIS,
Raffles i cos tam jeszcze i moja opinia o nich jest znacznie gorsza
niz o GB.

Z powazaniem
T. Michun