Re: Czy ASUS jest lepszy od Giga Byta

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.com.pl)
Data: Sat 01 Nov 1997 - 21:35:21 MET

Dnia Thu, 30 Oct 1997 19:32:02 +0100, Krzysztof napisal(a):
> No właśnie sam posiadam ASUSA i ciekaw jestem czy inni terz wolą asusa
>czy też inne płyty osobiście mam trochę kiepską opinie o SOYO

IMHO Asus jest najlepszy. Fakt, że jest droższy - ale to i tak
niewielka (cenowo) część komputera - a jest jego podstawą.
Model TX97 to jest to!! Ostatnio składałem serwer P200 na Asusie
+ Adaptec2940UW i 2x Seagate Chetah - dyski grzały jak piecyk elektryczny
ale na szczęście TX97E monitoruje temperaturę proca i płyty - i jak się robi
goroąco to przechodzi w tryb oszczędzania energii!
Wymiana obudowy na BigTower + 2 dodatkowe wentylatory i jest ok.
Inna płyta by pochodziła i padła...

--
        |   Ryszard Kurek,  Szczecin,  |  e-mail: rychu_at_fnet.com.pl   |