Re: Wyrok śmierci - NIE PISZ TEGO

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 21:10:18 MET

Ciekawe jaki E-mail ma prof. Miodek???
Tylu BANALNYCH byków nie robi nawet mój kolega który ma dysleksję

> Chetnie poruwnam......
(PORÓWNAM Ćwoku!!) 1 błąd

> produktuw microsoftu.
(PRODUKTÓW) 2 błąd

> albo nie dostaniesz vizy do usa.Za chec' usilowania morderstwa.
- W Polsce VISA - jest to karta kredytowa, chyba chodzi o WIZE!

> Wiec zanim wyslesz e-mail tego typu - zastanuw sie GLUPKU.
(ZASTANÓW) 3 bląd!

> Mam twuj e-mail, twoje nazwisko , jak myslisz gdzie moge wyslac
TWÓJ 4 błąd (wyślij go do boga, może sie zlituje i szybko cię zbawi
gromem z nieba :)))))))

> copie twojego listu,........ COPIE,
- kuźwa jaki ingliszman, chyba mu chodzi o kopię

Ty chyba nie jesteś z polski, bo nawet 4 klasita wie że przy
koncówce -ów
jest zawsze "ó", no może pare wyjątków (skuwka)