Re: Nieuczciwa konkurencja firmy"O"

Autor: chester (chester_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 23:46:29 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> swiecie
>
> Na swiecie - GDZIE??? Prosze podac konkretnie miejsce is posob
> potepiania.

Przez urzędy antymonopolowe. Tego typu działania są nieetyczne, a firma
któradziała w sposób opisany przez Ewę prędzej czy później straci rynek.

> Dobrym zwyczajem w handlu jest sprzedac jak najwiecej po jak
> najnizszych cenach, oraz taniej niz konkurencja. Oraz mozliwie
> spowodowac aby konkurencja zniknela z rynku. To za Socjalizmu ustalalo
>
> sie przy pomocy Komitetu Centralnego co ma ile kosztowac. Boze, jak
> ten socjalizm utkwil ludziom w glowach... Rzeczywiscie, trzeba pokolen
>
> zeby sie mentalnosc zmienila....

Nie ma to z mentalnością nic wspólnego. To co napisałeś jest bezdenną
głupotą.Po prostu bzdet. Rachunek ekonomiczny wskazuje na to, żeby
sprzedać jak
najwięcej i JAK NAJDROŻEJ a jeżeli cena głównie kształtuje popyt na dany
produkt
- taniej niż konkurencja. Część produktów musi być droga żeby w ogóle
znalazła
nabywców.
Gdyby było tak jak napisałeś świat zamieniłby się w krainę Świętych
Mikołajów.

> przez
>
> Dumpingowanie polega na sprzedawaniu PONIZEJ KOSZTOW WLASNYCH. Prosze
> zajrzec do slownika.

Do niektórych produktów "O" rzeczywiście dokładał więc można śmiało
mówić o Dumpingu.

> rynku?!),
> detalista.
>
> Co to jest "zepsucie rynku???? Rynek "nie jest zepsuty" jak jest drogo
>
> a "jest zepsuty" jak jest tanio?....

Widać nie masz pojęcia o prawach rynku. No comments.

> Sa dwa sposoby zwalczenia firmy Optimus. Pierwszy - kupowac gdzie
> indziej. Drugi - zalozyc wlasna firme i sprzedawac taniej. Czasy
> "odgornego planowania" na szczscie sie skonczyly.

Czy nazwanie kogoś głupcem może być komplementem ???Myślę, że w pewnych
momentach tak.
Czy ty wiesz jaką firmą jest Optimus ???
Myślisz, że jako właściciel kiosku z 3 pamięciami i 1 procesorem na
krzyż
zrobisz mu konkurencję ????
Ha ha ha.
Optimus kupuje kontenery płyt głównych, TIRa procesorów itp itd.
Robią przedpłaty więc mają ceny zkupów takie jakich nikt inny w Polsce
nie ma. To Optimus dyktuje ceny fabryce, a nie ona jemu.
Jeżeli się nie podoba, to idą gdzie indziej. Wszędzie witani są z
entuzjazmem,
a w kolejce do Optimusa stoi długi sznurek producentów różnych
akcesoriów.

   Coś w tym jest :)

P.S.
Nie mam z Optimusem nic wspólnego :)