Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!! [dedykowane Slawomirowi Marczynskiemu]

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 17:39:20 MET

> Wybacz ze nie bede glupi i naiwny, jezeli a prosteriori zaloze, ze jestes
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  wlasie popisales sie taka doza glupoty, ze wystarczy na miesiac
postowania

[ble, ble, ble i takie tam brednie]

1. Wyjdz do lazienki i wsadz se glowe pod zimna wode --- to cie ostudzi.
2. A teraz przeczytaj jeszcze raz ta czesc watku i postaraj sie zrozumiec
co pisal Jacek Sitowski (tylko sugeruje abys czytal do konca).

Gdyby powyzsze okazalo sie zbyt trudne zamieszczam maly cytat z postu wyzej
wymienionego:

> W normalnych warunkach, jeśli Cię na to stać, kupujesz
> samochód w salonie, a książkę w dużej księgarni. Dopiero na własnej
> skórze, bo przecież w gazetach o tym nie przeczytasz, trzeba się
> przekonać, że akuratnie w Polsce duże firmy sprzedają złe komputery.
> Osobną sprawą jest, że pracownicy Optimusa są chyba specjalnie
> dobierani pod kątem niekompetencji wymieszanej z dezynwolturą. Ja
> spotykałem wyłącznie takich, a i Koledzy - jak wynika z postów -
> podobnie.

Pozniej J.S. probowal cie oswiecic:

> [...]
> praktyką zasadniczo różną od sprzedaży w salonie, ta ostatnia w
> założeniu jest bardziej wygodna do klienta i daje mu większe poczucie
> pewności. Chodziło mi więc o to, że nie można kogoś określać obelżywym
> mianem tylko dlatego, że w dobrej wierze poszedł do dużej firmy.

> A cóż to za argument? Potwierdza jedynie moją tezę, że w Polsce duże
> firmy komputerowe nie szanują klientów - nie czytałeś tu narzekań na
> "Vobisy", czy "Adaxy"?

> Tak rzeczywiście, pracuję w Optimusie, a zdania:
> napisałem po to, żeby nikt się nie domyślił, że właśnie tam pracuję.

Jesli przeczytales calosc i dalej nie rozumiesz to juz nic ci nie pomoze.

Czasem nalezy sprobowac pomyslec.

--
Krzysztof Trybowski
http://www.kki.net.pl/ktrybow