Re: TX pro

Autor: magkinet (magkinet_at_trurl.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 02:44:55 MET

Andrzej Popowski wrote:

> Mon, 27 Oct 1997 19:14:17 +0100, Pawel Golik
> <pawel_at_ibbrain.ibb.waw.pl> piszesz:

> oficjalne

> gdzie
>
> Widywalem TX Pro / Aladdin 4 w cennikach, ale towaru nie bylo. Z
> ogloszen w czasopismach sadze, ze produkuja takie plyty Data Expert i
> Biostar. Trudno zgadnac, czy sa to produkty dobrej jakosci.
>
> Pozdrowienia,
>
> Andrzej Popowski

   Nie wiem czy go nie ma bo ja go mam i nie ma na nim zadnych etykiet.
Plyta jest no name ale jak dotad (juz 2 miesiace) chodzi zupelnie dobrze
(AMD K5 166). Z czystego porownania opisu chipsetow TX-Pro i TX Intela
wynikaloby ze ma ona trocze wieksze mozliwosci. Na katowickiej gieldzie
plyty z tym chipsetem stanowia wiekszosc, a sprzedawcy informuja, ze
dobrze chodzi ona z procesorami innymi niz Pentium.
    Jesli chodzi o tego Alladyna... Kto go produkuje i gdzie mozna
znalezc update BIOSu do plyty z tym chipsetem?