Re: Shuttle 555 i Pentium 166MMX - co o tym myślicie?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 01:16:49 MET

Dnia Tue, 28 Oct 1997 10:27:02 +0100, Tomasz Jarnot napisał(a):

>1) tego nie skomentuje bo jakos nie potrafie wyobrazic sobie sytuacji ze
>producent ma procesory 233 i nikt ich nie chce kupic i lepiej jest
>przemalowac je na 166 wpadajac w dodatkowy koszt niz opuscic ich cene do
>poziomu 166 :)))) RAdku pierdolisz glupoty ze sie tak wyraze...

Producent woli sprzedać ten procesor jako iP166, bo klient się wzbogaci przez
rok i wymieni go właśnie na iP233... :)

>sprawne ? JAkies 70-80% to musza byc odrzuty z bledami, to komu by sie

Tutaj lekko przesadziłeś - owszem, odrzuty są, ale nie w takich ilościach.

>Heheh a jak sie Windows 95 nie sypie to tez zle jest podkrecone ? No nie
>zartuj, ze Windows 95 potrafi sam sobie poprawiac blednie podane wartosci
>przez procesor :)))

Rzecz w tym, że przy G95 mamy zerowe możliwości analizy - nie wiadomo, czy
wywaliło się G95, czy sprzęt. Nie wiem, jak pod NT, ale pod linuxem można
zapuścić testy, których wadliwy sprzęt nie przejdzie.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |