Re: Modem-predkosc polaczenia ?

Autor: Marek Jedlinski (eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 02:53:32 MET

"Artur Prajs" <apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl> wrote:

>otóż mam Sportka 33.6 wew sprowadzony prosto zza wielkiej kałuży, przez TP
>ciągnie b. często 3,3K (zależy czy nie trafię na modem 28,8 po drugiej
>stronie), homologacja wg mnie to nic innego jak wyciąganie pieniędzy za ...
>no właśnie za co? przecież oni nic z tymi modemami nie mogą zrobić, mają
>poprawiać US Robotics?

To fakt - ale tak jak pisalem, moj poprzedni Sportek byl amerykanski,
28.800, a dawal tylko 14.400 i to wylacznie wtedy, kiedy sie to na nim
wymusilo odpowiednim poleceniem (at&n+liczba) - bez tego laczyl
uparcie na 9600. A jezeli czasem - bardzo rzadko - udalo mu sie zlapac
28.800, to rozlaczal po nie dluzej niz pol minuty. Dlatego sadze, ze
byc moze faktycznie te polskie sa jakos "przystosowane" (do mojej
bardzo kiepskiej linii) - albo przez ostatnie dwa lata USR znacznie
poprawil technologie.

marek

--
Marek Jedliński  UŁ, Instytut Anglistyki, tel/fax (42) 366337
eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net | http://www.lodz.pdi.net/~eristic/