Re: Shuttle 555 i Pentium 166MMX - co o tym myślicie?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 01:16:49 MET

Dnia Tue, 28 Oct 1997 12:06:32 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

>Zrobiłeś to porządnie, a wiele osób podkręca byle jak i ma byle
>jakie rezultaty. Zresztą i tak nie masz gwarancji, że kiedyś
>Ci to nie padnie (choćby raz). A zawieszka w środku dużej pracy
>to dwa razy więcej pracy.

Gwarancji niezawodno¶ci nie ma nigdy - mój test natomiast wykonałem po to,
by sprawdzić, w jakim stopniu sprzęt jest niezawodny. Zapomniałem dodać, że
test ten wykonałem dopiero wtedy, gdy procesor osi±gn±ł stabiln± temperaturę
(60 stopni).

>BTW życzę Ci, żeby Ci nie siadł wiatrak. Kilkanaście minut
>bez wietrzenia jak nie będzie Cię przy komputerze i...

... i przy przekroczeniu temperatury 70 stopni uruchomi się WC speaker, gdy
za¶ temperatura przekroczy 90 stopni, płyta obniży taktowanie do minimum, aż
do zej¶cia temperatury poniżej 70 stopni (t± temperaturę można ręcznie
ustawić). LDCPM rulez :)

>Pentium 166MMX lub lepszy za rok jeszcze nie będzie taki zły!
>Mniej więcej osiągnie poziom dzisiejszych 486DX4/100/120/133.

Ale za dwa lata będzie to złom, tak jak teraz złomem kupowanym/sprzedawanym
na wagę jest 386 :)

>Lub nawet będzie mniej przestarzały - w końcu ostatnio nic
>rewolucyjnego nie wymyślili.

Poczekamy, zobaczymy - a nuż ludzie olej± Intele i się przerzuc± na Alpha
AXP? :)

Pozdrówka,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |