Re: polepszanie jakosci obrazu

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 01:30:54 MET

Artur Lipowski wrote:

> W jakims numerze "CHIP"-a przeczytalem, ze mozna poprawic sobie
> jakosc wyswietlanego obrazu przez usuniecie filtru
> dolnoprzepustowego z konca toru karty graficznej (ktory tam jest
> z powodu jakichs tajemniczych przepisow europejskich).
> Czy ktos z tym eksperymentowal i czy wogole warto to rozwazac?

Hi

Z tego co ja zrozumialem z c't to monitor i karta grafiki stanowia pare.
Jeden monitor bedzie z jedna karta chodzil ostro, z inna bedzie rozmyty.
Oczywiscie winne sa filtry. Ale co ma zrobic biedna firma produkujaca
karty, jezeli nie wie, jaki monitor TY do ich karty podlaczysz, a
monitor _musi_ spelniac te tajemnicze przepisy, czyli normy
promieniowania (np. TCO 92, tak jak moj). Dlatego zawsze kupujac monitor
nalezy go sobie obejrzec we wspolpracy z taka karta graficzna jaka
posiadasz, a jak sie nie znasz, to musisz zaufac fachowcom (tym z
prawdziwego zdarzenia), ktorzy biora pieniadze za dobranie potunalnej
konfiguracji. Wiem, obok leci dyskusja nt plombowania i Optimusa.

pozdrawiam
gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |