Re: Modem-predkosc polaczenia ?

Autor: Artur Prajs (apmaster_at_NOSPAM.sz.onet.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 00:41:33 MET

Marek Jedlinski <eristic_at_gryzmak.lodz.pdi.net> napisał(a) w artykule
<34567a45.2390188_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
> 14.400 (jak nie padalo ;) Modem byl oczywiscie bez homologacji, wtedy
> jeszcze sprowadzony zywcem ze Stanow. Wlasnie pare dni temu kupilem -
> z dusza na ramieniu - tez Sportka, 33.600, wewnetrzny/voice. Z
> homologacja i (jakoby) specjalnym firmware'm dla Polski. Na tej samej
> *naprawde kiepskiej* linii ciagnie rowno 31.200 bez zajakniecia.
> Wyglada na to, ze faktycznie warto bylo zaplacic troche wiecej za
> swistek. (cena modemu: 622 zl. z VAT; za 90 zl wiecej mozna kupic taki
> sam, ale zewnetrzny, z flash'em. Nie chcialem, bo mam juz dosc pudelek

otóż mam Sportka 33.6 wew sprowadzony prosto zza wielkiej kałuży, przez TP
ciągnie b. często 3,3K (zależy czy nie trafię na modem 28,8 po drugiej
stronie), homologacja wg mnie to nic innego jak wyciąganie pieniędzy za ...
no właśnie za co? przecież oni nic z tymi modemami nie mogą zrobić, mają
poprawiać US Robotics?

--
Artur
I'm gonna let nobody turn me round!