Re: Problem z WS_FTP HELP !

Autor: Radzioo (radzioo_at_zigzag.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 23:44:04 MET

 Hi!Mowisz ze masz wpisany passwordzik?Wlaczona opcja save pwd?Sprobuj
poprawic haslo.Tak na oko co napisales to wszystko jest o.k.Aha jeszcze
jedno czy twoj nick to marmot czy Marmot(pisane z wielkiej litery).Wpisz
usera poprawnie takimi literami jakie powinny byc.
radzioo_at_zigzag.pl
ICQ:3702545

Marmot napisał(a) w artykule <01bce496$0cba6220$LocalHost_at_default>...