Re: Problem z WS_FTP HELP !

Autor: Qrczak (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 08:58:31 MET

On 29 Oct 1997, Marmot wrote:

> - User Id - Marmot

Spróbuj może małymi literami.

> - Remote Host - http://friko.onet.pl/kr/marmot

Zostaw puste. To powinien być katalog, w którym się na początku chcesz
znaleźć. Domyślnie powinien być taki jak trzeba. W każdym razie tam jest
inna składnia, bez żadnego http:// ani nazwy serwera - w takiej formie, w
jakiej widzisz nazwę katalogu nad listą plików (albo bez początkowego /
jako ścieżka względem bieżącego katalogu).

> - Local PC - puste (nie wiem do czego to jest)

Wstaw tam ścieżkę, na której masz swoje strony na dysku lokalnym, np.
C:\www, a będzie startował w tym katalogu.

> - Comment - puste (tez nie wiem co to?)

Komentarz, do niczego konkretnego nie służy, jak to komentarz.

                                QRCZAK
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ qrczak_at_knm.org.pl
     ^^ http://kki.net.pl/qrczak/