Problem z WS_FTP HELP !

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 19:16:43 MET

Chlopaki pomozccie mi, mam klopoty z obsluga WS_FTP mam zalozone konto na
ONECIE, adres strony jest taki: http://friko.onet.pl/kr/marmot
Pola w CUE_FTP mam wypelnione nastepujaco (Session Profile):

- Profile Name - friko.onet.pl
- Host Name - friko.onet.pl
- Host Type - automatic detect
- User Id - Marmot
- Password - mam wpisany
- Account - puste (nie wiem do czego to?)
- Remote Host - http://friko.onet.pl/kr/marmot
- Local PC - puste (nie wiem do czego to jest)
- Comment - puste (tez nie wiem co to?)

Program sie na mnie wypina, wypisuje mi: Login incorrect cos tam.....
Help me co jeszcze jest zle, do czego sa te pola (co nie wiedzialem) ??

Najtansze, nowe czesci do IBM-PC, rok gwarancji, programy PC i PSX.
Skup uzywanych czesci komputerowych, nagrywanie danych na CD-ROM.
TELEFON : 0602-676183