Re: Nie kupujcie w Optimusie!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 22:21:30 MET

On 29 Oct 97 08:18:54 GMT, slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl (Slawomir
Marczynski) napisał(a):

>Wybacz bezposrednia krytyke, ale
/ciach/
>, ... Te przyklady
>ktore dajesz (naganne praktyki) nijak sie maja do tego, co w wypadku
>komputerow *jest dozwolone* i normalna praktyka. Mylisz nielegalny uboj
>miesa i pedzenie bimbru z najzupelnie legalnym handlem.

Wybacz brak bezpośredniej krytyki, bowiem to, co napisałeś dowodzi, że
nie zrozumiałeś mojego postu. Bynajmniej nie mylę pędzenia bimbru z
legalnym handlem, ponieważ sprzedaż samochodu złożonego przez
giełdowego sprzedawcę nie jest działaniem nielegalnym. Jest natomiast
praktyką zasadniczo różną od sprzedaży w salonie, ta ostatnia w
założeniu jest bardziej wygodna do klienta i daje mu większe poczucie
pewności. Chodziło mi więc o to, że nie można kogoś określać obelżywym
mianem tylko dlatego, że w dobrej wierze poszedł do dużej firmy.

>"Optimus" jest takim samym skladaczem
>komputerow jak i inne firmy - np. "Vobis", "Adax"

A cóż to za argument? Potwierdza jedynie moją tezę, że w Polsce duże
firmy komputerowe nie szanują klientów - nie czytałeś tu narzekań na
"Vobisy", czy "PAdaxy"?

>Pytanie tylko

Tak rzeczywiście, pracuję w Optimusie, a zdania:
>Osobną sprawą jest, że pracownicy Optimusa są chyba specjalnie
>dobierani pod kątem niekompetencji wymieszanej z dezynwolturą. Ja
>spotykałem wyłącznie takich, a i Koledzy - jak wynika z postów -
>podobnie.
napisałem po to, żeby nikt się nie domyślił, że właśnie tam pracuję.
:-)

Pozdrawiam
Jacek Sitowski