Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: Wookie (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 21:25:45 MET

Marmot wrote:

> Eee, przesadzasz kolego....ja mialem juz dwa Caviary i chodzily mi jak
> zloto nie mam i nie mialem z nimi zadnego klopotu, w ogole nie.

Hehe, smiesza mnie takie dyskusje co jest lepsze, gdyz zawsze pojegaja
one na prostej zasadzie: jesli komus dany sprzet odmawial wspolpracy,
oznacza to, dana firma jest do dupy i nie warto kupowac jej wyrobow.
Drugi natomiast, ktoremu ten sam sprzet chodzil poprawnie, twierdzi, ze
tamten cos chrzani i sprzet jest ok.

Sluchajcie, kazdy sprzet moze padnac choc by nie wiem jakie mial super
parametry badz tez jakiej super firmy by nie byl. Dla przykladu podaje
swoje doswiadczenia z dyskami (tzn. co mialem (a takze moj brat) i co z
tego padlo z co dziala dobrze):

Caviar 80MB - ma juz chyba 6-7 lat i dziala bez zarzutu (coprawda troche
glosno)
Conner 420 MB - ma jakies 4 lata, dziala bez zarzutu
Seagate medalist 1.7 - mialem z pol roku i dzialal OK (potem sprzedalem)
Seagate medalist 2.5 - padl przy pierwszym formatowaniu
Caviar 3,2 - Ma juz rok i dziala
Fujitsu 2.5 - Ma 2 mies i jak na razie dziala (jest bardzo cichutki)

Jak widac, jedyny problem mialem z Seagate Medalist. Jednak nie twierdze
na tej podstawie, ze te dyski sa zle. Po prostu nie mialem szczescia i
tyle (zreszta kupowalem na gieldzie, a tam ten sprzet jest traktowany
jak kartofle)

Lukasz Kaluski