Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 18:42:02 MET

> W ZADNYM WYPADKU nie kupowac Caviarow!!! Na tej liscie bylo juz dosc na
> ten temat powiedziane, a moje osobiste doswiadczenia ze wspanialymi
> dyskami tej firmy spowoduja ze NIGDY WIECEJ w zyciu nie kupie kaviora!

Eee, przesadzasz kolego....ja mialem juz dwa Caviary i chodzily mi jak
zloto nie mam i nie mialem z nimi zadnego klopotu, w ogole nie rozumiem
ludzi ktorzy na nie narzekaja chyba uprawiaja jakas anty-reklame ???

Najtansze, nowe czesci do IBM-PC, rok gwarancji, programy PC i PSX.
Skup uzywanych czesci komputerowych, nagrywanie danych na CD-ROM.
TELEFON : 0602-676183