Re: Caviar vs Fujitsu

Autor: Krystof (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 15:15:45 MET

 Ja tez mam przykre wspomnienia z Caviarem mialem 850 i padla i druga w
pracy tez padla a w wiekszosci przypadkow sa jakies problemy ja polecam
seagate najlepiej 2.5 GB Medalist Pro jeden z lepszych mam go i jest
wspanialy jesli chodzi o parametry to sa na www.seagate.com
Krzysztof

gWoZDz napisał(a) w artykule <01bce469$6db356e0$1501010a_at_pawel>...