Re: Problem z WS_FTP HELP !

Autor: Hern (delta_at_silesia.top.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 01:29:48 MET

On 29 Oct 97 18:16:43 GMT, "Marmot" <marmot_at_friko.onet.pl> wrote:

>Chlopaki pomozccie mi, mam klopoty z obsluga WS_FTP mam zalozone konto na
>ONECIE, adres strony jest taki: http://friko.onet.pl/kr/marmot
>Pola w CUE_FTP mam wypelnione nastepujaco (Session Profile):
>
>- Profile Name - friko.onet.pl
>- Host Name - friko.onet.pl
>- Host Type - automatic detect
>- User Id - Marmot
>- Password - mam wpisany
>- Account - puste (nie wiem do czego to?)
>- Remote Host - http://friko.onet.pl/kr/marmot
>- Local PC - puste (nie wiem do czego to jest)
>- Comment - puste (tez nie wiem co to?)

Remote Host <-- na pewno nie ma byc http://..... tam ma byc adres
domenowy tego hosta lub jego IP. Nie wiem jaki, bo nie uzywam takich
kont, a sprawdzac mi sie nie chce (pisze to off line).

Account <-- wedlug mnie powinno byc: login_at_jakis.host, czyli
marmot_at_friko.onet.pl, ale z powyzszych zgledow pewnosci nie mam.

Nie uzywam tez tego programu, jak pod winde to wole CuteFTP.

Hern
E-mail: hern_at_irc.pl