Action

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 09:32:58 MET

To może dla odmiany polecimy jakąś firmę ? Ma ktoś coś przeciwko Action
? (no, może poza nędzną obsługą - można stać w holu 15 minut i nikt się
nawet nie zapyta po co stoisz - a tak na marginesie całkiem niezła panna
sobie zawsze siedzi przy putrze). Kupowałem tam kiedyś putra na kredyt i
poza blasterem który mi się zwalił po pół roku na niczym mnie nie
nabrali. Dostałem dokładnie to co chciałem - a nawet więcej - bo na
magazynie nie mieli aktualnie monitorów Dajewo i dali mi Bridge'a... :)
(droższego o ponad 100 pln). Blastera jak się zwalił wziąłem w rękę,
pojechałem i na bieżąco mi wymienili. Teraz, przy wymianie sprzętu
kupiłem tam tanio płytę, ram i grafikę - ET6000 (Jaton) z obsadą 4MB
mają za ca. 290 pln. W sumie całkiem porządna firma. IMO oczywiście.

Greetz,
An_at_y