Re: Animowane gify - jakie programy?

Autor: Wyższa Szkoła Handlowa (wsh_at_complex.com.pl)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 09:17:17 MET

Adams napisał(a) w artykule
<01bce384$b4e00620$05e89e9b_at_adminpc.slam.katowice.pl>...

>Wyższa Szkoła Handlowa <wsh_at_complex.com.pl> napisał(a) w artykule
><63477q$e8m_at_info.nask.pl>...

>Wyzsza Szkola Handlowa chyba z wyksztalceniem ma cos wspolnego.
>sa pewne zasady stosowania podpisow w grupach dyskusyjnych,
>o szczegoly pytac profesorow w szkole (podstawowej).
>
>Ciut zlosliwie, ale prawdziwie.
>
>--
>http://www.slam.katowice.pl/~adams/hihot/adams.html
>Adams, "Pradziadzek przy saniach"

Lepiej popatrz na sygnaturki innych internatutow (chociazby
na ta z malutkim cytatem - na poczatku) a dopiero pozniej staraj sie byc
zlosliwy.
 A zeby nie zasmiecac listy - powinienes zwrocic mi uwage przesylajac
maila na priva - czego ja tez nie zrobilem - piszac odpowiedz - za
co przepraszam osoby czytajace newsy...
P.S.
Zmienilem sygnature - zadowolony ?

--