RE: Action

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Fri 31 Oct 1997 - 00:58:30 MET

> ----------

Warszawa, ale mają przedstawicielstwa w kilku miastach. Główny
dystrybutor np. płyt SOYO na Polskę. Także polecany przez HP...

> to jest możliwe wyłącznie poza granicami naszego kraju (chyba, że się
> mylę).

Bądź na giełdzie hehe

> Nazwy firm wyssałem z palca, żeby było śmieszniej, ale odpowiadają +/-
> wielkością firmom, z którymi zrobiłem taki numer w jednym z krajów
> Zachodu.

No tak... Vobis, może spoko, ale Escomu nie polecam.

> Z negatywnych to dodam firmę ARIS, która jakiś rok temu wycięła taki
> numer
> klientowi, że ten się wkurzył i zrobił im w sklepie bubu za pomocą
> wynajętego
> Saszy. Oprócz tego znam parę innych numerów wyciętych przez tę firmę,
> na
> szczęście nie mnie, więc wstrzymuję się od głębszej krytyki. Może
> mieli
> pecha.

Z negatywnych: odradzam firmy: UNIA, Emiter (nie mylić z Formatem) i
oczywiście ProTech (nie wiem czy jeszcze istnieje).