Re: CD-ROM Samsung Co o tym myslec?

Autor: Alex (Alex_at_INTER.INTERTELE.PL)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 02:02:24 MET

Musze powiedziec ze zdanie o Toshibie jest bledne jesli na mysli miales
Toshiba 24x bo ona czyta CD-RW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czyta wszystkie plyty, w przeciwienstwie do np. Toshiby.
Czyta plyty RW - czyli te kilkakrotnego zapisu.
Maxymalny transfer jaki udalo mi sie osiagnac to 3,2 MB/s /producent
3,6/.
Ogolnie jest w porzadku i nie jest drogi....

Pawel Glowacki <gp1_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
632riv$oei$9_at_sunsite.icm.edu.pl>...

 Popowski Radosław napisał(a) w artykule
01bcd9bd$e45bd080$1bb7ccc2_at_default>...

Mam zamiar zmienic CD-ROM na Samsunga 20X (obecnie mam AZTECHA 8X).
Chcialbym sie dowiedziec czegos na temat tego modelu (czy czyta plyty
nagrywane oraz "radzieckie")
 Nie wiem jak sie ma Samsung 20x do 2x ale jezeli firma malo zmienila to
 okropny KICZ!!!!
 Mialem 2x i co rusz wypisywal mi blad odczytu ze stacji D:\ (a u innych
CD
 dzialala, widocznie samsungi maja slabe poprawianie bledow).
 Moja rada: Doswiadczenie mowi mi nie kupowac Samsow (skosnooki zrobili
jeden
 wielki bubel)
Pozdrawiam

mrradek_at_polbox.com