Re: CD-ROM Samsung Co o tym myslec?

Autor: Tomek (tomek_at_writeme.com)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 01:21:01 MET

Czyta wszystkie plyty, w przeciwienstwie do np. Toshiby.
Czyta plyty RW - czyli te kilkakrotnego zapisu.
Maxymalny transfer jaki udalo mi sie osiagnac to 3,2 MB/s /producent 3,6/.
Ogolnie jest w porzadku i nie jest drogi....

Pawel Glowacki <gp1_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<632riv$oei$9_at_sunsite.icm.edu.pl>...

> Popowski Radosław napisał(a) w artykule
> <01bcd9bd$e45bd080$1bb7ccc2_at_default>...

> Nie wiem jak sie ma Samsung 20x do 2x ale jezeli firma malo zmienila to
> okropny KICZ!!!!
> Mialem 2x i co rusz wypisywal mi blad odczytu ze stacji D:\ (a u innych
CD