Re: PRZEPRASZAM ZA CRACK DO PAJACZKA

Autor: Konrad Stępień (stefan_at_interdata.com.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 11:59:07 MET

Adax wrote:

> objete
> >
> No to chyba ze w latach '50 bo w na poczatku '80 to juz napewno
> tak nie bylo. Wiem bo widzialem ;)
>
> Adax
Ta, A ja pamiętam jak się pojawiło Atari 520ST, to trzeba było zgodę
na import załatwiać. A kiedy się 520 pojawiło ? chyba póżniej niż
za gomółki.
Jeszcze w latach 80-tych embargirm COCOM było objęte wszystko co
miało szynę 16 bitów

--
Konrad Stępień              | InterData s.c.	http://www.interdata.com.pl
konrad_at_interdata.com.pl     | Łódź Wólczańska 225 tel (42) 81-44-38