Re: Pentium MMX IBP ?!?!?

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Oct 1997 - 10:28:37 MET

In pl.comp.pecet Pawel Glowacki <gp1_at_friko.onet.pl> wrote:

: Leszek W. Kowalski napisał(a) w artykule <62mvrp$atc_at_info.nask.pl>...

: >
: >
: >Tomasz Jarnot napisał(a) w artykule ...
: >
: >On 22 Oct 1997, Maciek Wisznicki wrote:
: >
: >> A czy nie przyszło Ci do głowy ,że Cyrix jest po prostu szybszym
: >procem?
: >
: >Ehehhehehe witaj w klubie myslacych inaczej... A czy moglbys poprzec
: >jakims logicznym dowodem ta bzdure ?
: >
: >Jurand
: >
: >Moze ja odpowiem - sam sobie udowodniles, sprawdz wyniki na swoim
: >komputerze!

: :))) Cyrix szybszy od Intela - bullshit
: A ja zadm najprostsze pytanie: Jaka najwieksza firma produkuje najszybsze i
: najnowsze procesory dla potrzeb NASA i USArmy? -Intel, my zachwycamy sie
: Pentium II 300 MMX a oni juz maja na 100% szybsze!
: >
: >

1. jestes tego pewien??

2. Czy NASA naprawde uzywa tak wolnych procow (2*intel to malutko - sa
duzo szybsze)

--
    Piotr Goral
    Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej