Re: Pentium MMX IBP ?!?!?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 00:02:53 MET

"Pawel Glowacki" <gp1_at_friko.onet.pl> writes:

> A ja zadm najprostsze pytanie: Jaka najwieksza firma produkuje najszybsze i
> najnowsze procesory dla potrzeb NASA i USArmy? -Intel, my zachwycamy sie
> Pentium II 300 MMX a oni juz maja na 100% szybsze!

Tak tak. Intel i najszybsze procesory.

Ostatnio zapuscilem taki moj programik obliczeniowy na moim P200MMX,
oraz na starodawnym SGI (takim, co juz ma pewnie z 5 lat). Oczywiscie,
wtedy ten CPU z SGI kosztowal znacznie wiecej niz teraz moje Pentium, ale
w tej chwili tamten procesor kosztuje mniej (i tak nikt nie kupi takiego
badziewia). Czasy wykonania byly bardzo podobne.

A najszybsze i najlepsze procesory: DEC, MIPS, TI (itd), Motorola...
Intel wlasciwie nalezy chyba do _najgorszych_ procesorow.

Tylko ze sie mocno rozpowszechnil dzieki MS.

--
Krzysztof Halasa